VillaHovin eloa

VillaHovin eloa

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Kerroksia

Tervehdys, täällä ollaan bloggerin ääressä jälleen. Vieraat ovat lähteneet, lakanapyykkiä pyöritetty ja kotilaitettu ojennukseen. Kyllä sitä pölyä ja sotkua vaan tulee kun on kaksi perhettä pari päivää saman katon alla ja tällä kertaa bonuksena oli vielä koira. Itse en ole kovin eläinrakas ja oli minulle iso juttu päästään koira kotiimme kahdeksi yöksi. Minä selvisin :)

Ennen vieraiden tuloa kävin taas varmistamassa, että Plantagen pysyy pystyssä ja ostelin kotiin edukkaita pionikimppuja. Olen kyllä niin rakastunut noihin kaunottariin. Ja nämä tällä erää jo kenties viimeiset pionit ovat kyllä mahtavan näköisiä auettuaan. Upea kerroksellinen kukka, todella napakoita ja upeita yksilöitä. Pakko oli ikuistaa vielä nämä ihanuudet kamerallakin teidän iloksenne tänne blogiin.










On se vaan uskomatonta miten luonto luo jotain noin kaunista ja herkkää. Ja minä saan nauttia noista luomuksista omassa kodissani <3

-Ansku


9 kommenttia:

  1. Ihanat pionit..Meillä ei voisi olla edes kotieläimiä vierailla mukana mies on allerginen..ja minä osittain..
    Minä sain plantagenista synttärilahjaksi ruusukimpun ja hain sen viikko sitten ja edelleen ne ovat sen näköisiä kuin olisi justiinsa haettu..koskaan ei ole ruusut kestäneet näin kauaa tosi laadukkaita ruusuja :)

    VastaaPoista
  2. Niinpä! <3 Ihanaa kun voi pihalta saada niin paljon iloa, energiaa kotiin ja mielelle! Kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihastuttavat pionit <3.
    Voi kyllä sitä pölyä ja sotkua tulee meilläkin vaikka minulla kylässä vain lapsenlapseni W ;).
    -Erica-

    VastaaPoista
  4. Sotkua ja pölyä tulee juu =D Se on elämää vaikka tosin siisteysintoilijana ne ärsyttää suunnattomasti =D Mutta hei annas mulle vinkki miten kastelet noita lankaköynöksiä kun onnistun näköjään tappamaan senkin!!!!!!!!! lehdet kuihtuu ja kertaakaa ei oo mun mielestä kuiva ollut?! Kasteletko usein? annatko ravinnetta? Mä en oo meidän Plantaagenissa nähnyt noita kimppuja =( ne olis niiiin ihania!

    VastaaPoista
  5. Meillä on sotkua ihan omasta takaa. Saan imuroida lähes päivittäin koko kämpän. Ihanat pionit!

    VastaaPoista
  6. Tosi kauniita nuo pionit!!
    Essi sai rippikukiksi pionejakin, ja arvaas kuka ne nappas heti keittiön pöydälle ;)

    VastaaPoista
  7. Me kaksi teemme hyvää työtä. Olen meinaan minäkin taas pioni kaupoilla ollut, hih! :)

    Voi, mä tiedän tuon.. Minäkään en ole mitenkään eläinrakas ja sitten kun miehen veljen perhe (ihania ihmisiä =D ) tulee, niin apua! kaks koiraa ja sitä menoa, huh huh!

    Todella upeita kuvia olet muuten Pioneista ottanut. Just tuo kerroksellisuus tulee niin hienosti esiin. :)

    VastaaPoista
  8. Pioni on kyllä mitä upein kukka ja plantagenista niitä saa onneksi isoina nippuina edullisesti kotia ilahduttamaan.

    Sari...en tee lankaköynnöksille mitään erikoista...kastelen tasaisesti, ehkä kerran kaksi viikossa, kokeilen ensin miten kuivaa multa on. Kyllä minullakin muutama yksilö meinaa kellastua, mutta siitä ne sitten virkistyy. Ja joskus lentää roskiin saakka :)

    VastaaPoista

Ilahdun kun kerrot käynnistäsi <3