VillaHovin eloa

VillaHovin eloa

maanantai 4. helmikuuta 2013

Kirpparilta keittiöön

Joskus kirppareilta tekee ihania löytöjä, vaikka ei varsinaisesti etsi mitään tai ehkä se johtuu juuri siitä. Etenkin nettikirpparit ovat olleet minulle suosiollisia viime aikoina. Tässäkin kävi aika hassu sattuma...Minulla oli jäänyt vanha linkki koneen muistiin, jossa etsin vanhaa vaakaa. Ihana olisi sellainen iso vanha kaupan vaaka, joita monissa blogeissa olen ihastellut. Tosin en edes tiedä mahtuisiko meille sellainen mihinkään ;)

Kurkkasin sitten vanhan nettihaun tulokset ja taas oli uskomaton tuuri. Myyjä asustaa aivan työpaikkani vieressä, hinta oli todella kohtuullinen ja omistaja kiikutti minulle tänään tämän ikivanhan kaunokaisen työpaikalleni. Aarre ei enää toimi, mutta mitä sen väliä, sipulit on punnittu jo kaupassa. Minä pidän kovasti ja jättisipulit asettuivat siihen kuin olisivat olleet siinä aina.





Vaaka on siro, mutta tukeva! Ikä näkyy siinä komeasti!

Tykkään :)

Maanantain ankea fiilis häipyi hetkessä, kun tämä löytö muutti keittiööni!

Iloa uuteen viikkoon!

-Ansku

P.S. Pahoittelut pari edellisen postauksen kommentointin sekoilut. Yksittäiseen kommenttiin vastaaminen ei ollutkaan ihan helppo juttu, vaikka iPadilla se näytti hienosti onnistuvan :/


8 kommenttia:

  1. Ihana vanha vaaka...oikea aarre:)

    VastaaPoista
  2. Ihana <3 Mie luulen että huomenna ostan tuollaisen ympyrämuratin;)

    VastaaPoista
  3. Voi ihanuus! Onpas sulla käynyt flaksi :) Itse olen mlista etsinyt kissojen ja koirien kera, sekä sellaista isoa kaupan vaakaa myös. Toivottavasti pian natsaa myös täällä :)

    VastaaPoista
  4. IHANA!
    Minulle nou nettikirppikset ovat vieradta touhua, mutta taidampa tutustua niihin...:)

    VastaaPoista
  5. Ihana...toi kuuluu sarjaan: pakko saada:)) Oma vielä hakusessa;) Mutta hyvää jaksaa odottaa. Olisin tylsää jos kaikki aarteet sais noin vain;))

    VastaaPoista

Ilahdun kun kerrot käynnistäsi <3